אריאל אטיאס: "מי שלא מצביע – מצביע לשמאל"

אסתי פלד No Comments on אריאל אטיאס: "מי שלא מצביע – מצביע לשמאל"

שר השיכון לשעבר אריאל אטיאס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "זה או שנתניהו מנצח או שלפיד מקים ממשלה עם הערבים זה ברור שהוא יעשה את זה. גם אם יהיה תיקו הם נשארים בשלטון" | הריאיון המלא

צילום: Yonatan Sindel/Flash 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אריאל אטיאס, שר השיכון לשעבר מטעם ש"ס, ומי שהיה בחדרו של מרן הרב עובדיה זצ"ל כשהתבטא על הבית היהודי שהם בית של גויים שוחח ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן. "הבית היהודי חשבו שאפשר לעשות תחבורה ציבורית בשבת במקומות מסוימים, על זה נזעק מרן וקרא להם בית של גויים" סיפר אטיאס.

אטיאס התייחס למערכה הגורלית ואמר: "מי שיושב בבית זה כאילו הוא מצביע לשמאל. זה ברור, כי אם יהיה תיקו הם נשארים בשלטון. בכל הסקרים המירוץ צמוד מאד, גם אם קרובים זה לא אומר שניצחנו".

"מרן היה בוכה לפני הבחירות, היה מתקשר לאנשים. הוא היה בחרדה עצומה, מרן ראה בשס מפלגה של זיכוי הרבים, שילוב של תורה וחסד".

"בממשלה הזו הם עשו מה שהם רצו, רק בחסדי השם הם לא הצליחו בהכל. בתחילת השנה הבאה גזירת המעונות נכנסת לתוקף, בגץ לא ביטל אותה הוא רק דחה אותה" הזכיר אטיאס.

"מרן היה הולך להצביע מייד אחרי התפילה, אנחנו מצביעים לשליחים, מי שמצביע לש"ס הוא עוזר ללומדי תורה ולחלשים. זה או שנתניהו מנצח או שלפיד מקים ממשלה עם הערבים זה ברור שהוא יעשה את זה. כל אדם צריך להחליט מי השליחים שלו, עם מי הוא מזוהה".



0 תגובות